Plugg-dagar är inte så intressanta.

Idag har jag pluggat hela dagen. Gjorde bara ett avbrott då jag skulle göra Pasta Arrabiata till middag. Pluggandet denna veckan har varit dråpligt. Så denna veckan får jag verkligen skärpa mej. Speciellt då jag läser två kurser samtidigt (hoppas verkligen jag får läroboken imorgon).

När jag hade pluggat klart beställde vi det nödvändigaste till katten. Det vi saknar nu är något den kan klösa på (och mat och kattsand) - men vi ska kika på det innan den kommer.

Annars har jag väl inte mycket att berätta. Plugg-dagar är inte så intressanta.

Kommentarer
Postat av: Parro
2011-01-17 @ 05:52:51

Haha schysst pappa!! :D Kanske dimper ner ett grattis till bebisen kort snart också då xP

Postat av: Parro
2011-01-17 @ 17:34:12

Asså jag har inget i mot dom så men jag kan inte riktigt kontrollera min käft när kristna är i närheten :P

Hehe smart person att lägga det där, bra taktik :)



Joo jag kommer få stå ut med en massa babbel om gud m.m..de värsta är ju att imon kommer han fråga varför vi vill döpa och om vi själva tror..jag hatar att ljuga :S



Ja men hon visste jag sen innan. Tårtan med det rosa monstret på gjorde hon till jocke när han fyllde år, jag fixade den så jag visste om henne, men tack ändå :) ska höra med henne om hon kan men hon är inte lika bra som den andra tjejen jag hittade :P men det duger bra ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!