En jobbig dag..

När jag vaknade var det sol och tok-varmt. Jag tänkte att idag, minsann, idag skulle jag ut och njuta av solen. Bytte om till linne och kort kjol, smörjde in armar och ben med solskydd och gick ut på altanen.. då var det molnigt och regnade.. visst är det typiskt?? Jag tog detta som en pik - jag ska inte vara ute i solen. Dum idé.

I eftermiddags åkte mamma och jag till sommarstugan för att leta efter tallrikar, grytor, grejer och mojänger som kan vara bra att ha när man flyttar och inte har mycket pengar.. Man blev helt chockad av att se kåken!! Taket hade fallit in i två av rummen, gräset var hur högt som helst, man kom varken åt bod eller jordkällare för där växte buskar ivägen. Träden vid brunnen hade blivit så stora att de skymde den helt!! Och träet till verandan var så murket att trots att man balanserade på bjälkarna knakade det!! Helt galet..

När jag kom hem insåg jag att tiden inte räcker till här nu.. alla tänker olika och är upptagna med olika saker - så hur man än vänder och vrider på saker så havererar allt vad planering heter. Det finns inte tid. Skit..

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!