Fuck it..

Fan vad trött jag är på att vara hemma!! Jag hatar det!! Jag får inte plats någonstans - inte ens på mitt rum för tydligen anses det vara en "allmän plats" i huset nu. Och lugn och ro kan man ju bara drömma om.. nehej - det ska bankas och väsnas en massa.. och inte bara med renoveringen på nedervåningen - utan med kastruller, tidningar, kläder och allt möjligt annat varav mycket är sådant de skulle kunna göra närsomhelst - men tydligen passar det bara när jag sitter i köket!!
På mitt rum blir det för varmt och det är för mörkt.. jag klarar inte att sitta här för länge - men jag kan inte sitta här för sent heller.. så vart fan ska jag vara??
Det blir till att plugga nätter igen antar jag.. då folk gått och lagt sej och jag kan sitta nere..
Fuck it.. jag vill flytta NU!!
Måtte CSN svara med!! De är ju så satans sega!!

.. funderar på att kolla klart på Flight 666 och bara strunta i allt annat idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!