Bra jobbat!!

Bra jobbat Kanja - du pluggade faktiskt allt du skulle idag (och inte som andra dagar att du pluggat efter midnatt, gått och lagt dej och dagen efter börjat med att göra gårdagens uppgifter!!).
Så imorgon ska jag göra mitt första närvaroprov och fixa ihop en inlämningsuppgift..

Mailade ju CSN häromdagen och frågade vad de höll på med igentligen.. fick ett föga tillfredställande svar idag om att handläggningstiden var 4-5 veckor (istället för 3-4 veckor som det står på deras hemsida).. jag har inte råd att köpa fler böcker - men jag måste typ beställa dem.. imorgon!! Fuck fuck fuck!!
Jag har väntat tre och en halv vecka sedan jag skickade in de kompletterande uppgifterna.. handläggningstiden på detta är uppenbarligen längre än ordinarie för en enkel ansökan.. idioti..

Jag hade tänkt att återinföra raklugg idag (blev så sugen när Johanna klippt en igen!!), men jag har faktiskt inte haft tid med det..

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-08-05 @ 23:59:54 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Ja, klipp lugg, Kanji! :>



Har lite frågor!

1. Vad pluggar du och var?

2. När flyttar du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!