En ljus höstdag!!

Här sitter jag och lyssnar på julmusik.. Julmanin har börjat (vilket är sent på året för att vara jag.. jag har en tendens att börja med julmusik i slutet av augusti.. det är nog ett släktdrag - för min kusin är precis likadan).

Jag höll på att dö av tristess i skolan idag - matte hela förmiddagen. Jag är så trött på det!! Joel var på halvkasst humör också, så han roade mej inte lika mycket som vanligt med roliga kommentarer. Och under hela lektionen sneglade jag på Joannas korsord och utbrast ständigt: "JAG KAN!! JAG KAN!!" .. elakt egentligen - jag kunde lika gärna snott korsordet från henne och fyllt i själv - för så fort hon höll på med något ord skrek jag ut ett annat någon helt annanstans.. jag vet inte - hade jag råkat ut för det hade jag nog blivit stressad och arg. Tur att Joanna inte är sådan =)

Efter lektionen hängde jag på Sophie och Anette och åt pizza. Det var trevligt. Vi satt och åt och snackade i någon timma - och det behövde jag efter den tråkiga förmiddagen. Roligt att umgås med sina klasskamrater någon gång med. Jag har ju faktiskt aldrig riktigt hittat på något med dem utanför skolan (.. förutom med Anna då - som jag kände sen innan)!!

Snart kommer Frida hit och leker med mej. Sven kanske också dyker upp efter han jobbat klart. Ska bli roligt som tusan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!