Lill-lördag??

För några timmar sedan var stämningen bra härhemma. Men nu är det konstlat och jobbigt igen. Mamma (!!) är riktigt spydig idag..
Det är bara pappa som är glad. Han vill åka till Vinslöv och spela minigolf imorgon.. jag kanske vill följa med.. beror väl lite på hur allt känns då..

En grej jag tycker är konstig: Spotify börjar alltid krångla så fort "Leaving on a Jetplane" med John Denver ska spelas. Varför??

Men jag har en grogg i handen och roligt folk är inne på msn (.. inte Linus dock..).. så det är väl rätt bra ändå..

Berra ska bli min nya kompis härhemma. Jag ska hänga hos honom varje vardag efter skolan det kommande året (då folk lämnat detta stället). Han flyttar nämligen hem från Göteborg igen =)
Tur att någon kommer tillbaka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!