Torsdag..

Usch.. börjar jobba vid 13.45 och jobbar till 22.15.. inte roligt alls..
Jobbet och TV:n upptar all tid nu.. är helt slut efter jobbet, så jag kanske orkar se en halv film innan jag somnar på soffan..
Igår var jag dock ledig. Såg en massa film hela dagen!! Bland annat "Irene Huss - Glasdjävulen" (som inte var så bra) och "Wallander - Hemligheten" som var rätt bra, men jäkligt sorglig.. =/

Den bästa film jag sett på senaste tiden är i alla fall "August Rush". Svinigt bra musik och bra skådisar!!

.. det finns väl få killar som är snyggare än Jonathan Rhys Meyers??<3




Kommentarer
Postat av: Johanna
2008-07-10 @ 14:43:40 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Dina filmtips brukar vara bra så nu har jag satt August Rush på nerladdning! :)

Postat av: Anki
2008-07-13 @ 18:41:37 URL: http://egoanki.blogg.se/

mm han är riktigt snygg :P jobbar du på transcom i sommar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!