Idétorka..

Sitter och läser The Sun och hittade en kul artikel:
Her Majestree the Queen
Glöm inte att bläddra mellan bilderna i artikeln så ser ni likheten!!

Och på Reuters.com finns denna film:



För någon månad sedan länkade jag till en artikel om att Hitler skulle bli vaxdocka i Berlin, och att det inte var alltför populärt. NU VET VI HUR DET GICK!!

Jag har absolut ingen lust att jobba, men har gjort en deal med mej själv. "Om jag jobbar idag får jag lov att gå och köpa hur mycket Cola jag vill!!" - I'm gonna act like a child dizzy on lemonade!! (För att slänga in en liten Noel Fielding-referens..; Fan, nu fick jag sån lust att se "Never Mind the Buzzcocks".. DET FINNS INTE TID!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!