Update..

image96Sitter på jobbet och gör inte så mycket.. hittade en powerpoint-presentation som var rätt kul.. Lena tyckte det var kul att se Åsa-Sofia på den också.. =)

Lyssnar såklart på Virgin och dricker te.. nice nice..
Ska snart ha engelska.. ser väl inte riktigt fram emot det, nej..

Vet inte riktigt vad jag ska göra när jag kommer hem.. brukar ha väldigt klart för mej vad som ska hända när jag kommer hem - men inte idag..
Lyssnade klart på "Persuasion" igår. Den vart väldigt bra.. En typisk Hulda-bok!! Hon gillar Austen lika mycket som jag.. (Kom på att Hulda kanske skulle kunna vara intresserad av en bokklubb.. men hon är ju i Italien nu.. tough luck..)
Kanske blir att städa rummet i eftermiddag.. litegrand i alla fall.. orkar nog inte med hela - det är rätt mycket att städa för tillfället.. =/ I've neglected it for very long now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!