Hjärnsläpp

Så var det måndag igen, och denna veckan är det grupparbete som står på schemat. Det går GALET trögt att skriva. Jag har varit igång sedan halv 10 imorse, men det är först nu jag kommit på några stycken att skriva - och de är inte ens sammanhängande än :( Skitsvårt. Kommer la sitta här tills midnatt i guess (det är ju inte så ovanligt dock..).
På onsdag ska jag träffa min grupp en sväng i alla fall. Vi ska intervjua en skolbibliotekarie till arbetet. Det ska bli väldigt intressant. Det är också där jag ska göra min nästa VFU :)

För en stund sedan tog jag en promenad till affären, mest för att komma ut ur lägenheten och rensa skallen lite (vilket väl hjälpte eftersom det är först nu jag börjat skriva). Två personer fram i kön i affären stod min kusin som jag inte träffat på säkert över ett år. Jag är ju inte den som skriker i affären precis och han hann gå innan jag betalat. Så jag skrev en inhandlingslista på messenger till honom på det han köpt. Sjukt obehagligt och roligt XD
.. han har också börjat plugga här, så någon gång får jag väl bjuda hem honom på fika.

Nähä, nu ska jag diska lite innan jag fortsätter att skriva. Jag och Björn storstädade igår, men redan är det en massa disk :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!