Pluggdag..

Fy satan så dåligt jag sov inatt. Tror inte jag somnade förrän klockan fem någon gång.. :( Låg och grubblade över allt och ingenting.. Ska jag till Sweden Rock i sommar? Förmodligen ja. Hur ska jag ha råd? Sommarjobb? Jag är 99% säker på att jag har sommarjobb om jag vill - men jag har tänkt att plugga över sommaren och då vet jag inte om jag har tid för jobb. Sen funderade jag på när det var dags att söka sommarkurserna jag tänkt.. osv.. osv.. Jag har också fått ett sådant jävla sug av att hitta på något det senaste. Som att gå på konsert, åka till Stockholm eller något. Hitta på något skoj! Jag behöver något att se fram emot. Frågade Björn om han ville se Jonas Gardell med mej om två veckor, men han jobbade då och jag var inte så sugen på att gå själv. Sen tänkte jag att vi kunde dra till Jönköping och se en polare som spelade, men då hade Björn en kurs han behövde gå på.. I februari ska jag till Jönköping och se Corroded och träffa två polare, men efter det har jag inget planerat (förutom ev Sweden Rock) förrän när jag och Erica ska på Guns N' Roses. Men det är ju evigheter tills dess! Jag har beställt några vinyler som jag ser fram emot något enormt, men det får mej ju knappast att lämna lägenheten XD Jag behöver något mer. Så gick mina tankar inatt (som sagt, allt och ingenting!) och därav var jag seg i starten idag och gick inte upp förrän strax innan tolv. Men till slut kom jag igång med pluggeriet. Nu tar jag en paus dock, dricker dagens fjärde kopp kaffe och på skivspelaren snurrar Elliott Smith. Bra pluggmusik.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!