Phew!

Idag är jag väldigt glad att jag sa upp mej från min fastanställning på förra jobbet och valde att börja plugga istället. En av mina vänner berättade att samtliga på kontoret idag blev varslade! Hade varit sjukt jobbigt att bli varslad igen efter så kort tid. Jag vet precis vad mina vänner som jobbar där går igenom och känslorna man får. Det är förjävligt. Jag minns fortfarande hur jag själv reagerade. Först tog jag det rätt "bra". Jag och mina kollegor skämtade om det. Visst, vi var förbannade - men humorn fick ersätta de dåliga känslorna. Men så fort jag var ensam kom paniken. Usch. Fy fan.
Så ja, idag är jag väldigt glad att jag sa upp mej och vågade chansa på att plugga istället. Jag är så glad att jag valde att plugga idag så jag gick och köpte (alkoholfri) öl för att fira det. Nu kändes pedagogik-kursen hux flux lite lättare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!