Jag är ju sämst på att blogga..

Jag vet att jag inte skrivit på hundra år typ.. shit, jag bodde ju i Sthlm senast jag skrev och sedan dess har jag avvecklat både en ny stad (Jönköping) och ett nytt jobb (nämner det icke vid namn.. det var inte så trevligt, men företaget jag jobbade för i Sthlm blev uppköpta och då blev vår avdelning flyttad till Jönköping - därav flytten).. så mycket har hänt att det inte går att berätta allt, så jag skiter i det. Spana in min instagram om ni är nyfikna. Det "senaste" är väl att jag bor med min pojkvän Björn i Växjö nu och pluggar till bibliotekarie. Katterna är givetvis här med ;)
Av någon anledning snurrade jag hursom in här för första gången på evigheter (sidan jag besökte innan dess var Helgon.. oh the memories..).. Faktum är att jag inte gjort mycket vettigt alls denna veckan - förutom att ha skrivit klart en uppsats i måndags med en kurskamrat.. Efter det har jag sträck-kollat på Fringe, plockat i lägenheten, spelat Sims på paddan, Googlat runt (det var så jag fick detta rycket) och läst i Harper Lees To Kill a Mockingbird. Imorgon ska jag plugga dock.. opponering på fredag.
Såattehm..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!