Onsdag. Det är onsdag idag.

Känns som att jag inte gör annat än att plugga denna veckan.. Och dagarna flyter ihop och jag blir virrig. Har trott att det är fredag imorgon hela dagen idag. Men imorgon är det torsdag. Då är det seminarie igen. SEN är det fredag. Då kommer det hit ett gäng polare till Björn från Jönköping och Ulricehamn. Vi tänkte gå ut på fredagskvällen och köra vinylkväll på lördagen. Blir nog skoj :)

Annat nytt? Jag och Björn köpte två lampor för tolvhundra spänn. Lyxlirare på campus^^. Och så har jag fixat Sweden Rock-biljett. De började ta slut och det är alltid först då jag får tummen ur. Borde ordna biljetten till Muskelrock med dock. Det tänkte jag också gå på..
Nu sitter jag och grubblar över om jag ska knäcka en öl vid midnatt eller om jag ska sova. Den nyktra månaden är ju slut imorgon.

Skriv inläggstext 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!