Onsdag

Sitter och skriver hemtenta. Går oerhört segt, men går i alla fall framåt.
Helgen var trevlig! Vi drog till Ulricehamn där Björn trodde vi skulle på middag hos hans moder, men icke! När vi kom dit väntade en kompis och med ögonbindel blev han förd till Timmele där en massa av hans kompisar överraskade honom med 30-årsfest. Jag visste om det och är sjukt stolt över att jag lyckades hemlighålla detta i ca 2 månader :P

Annat nytt - vi flyttar till ny lägenhet i juli! Den är lite större, svindyr också.. men vi är glada :) Ska bli skönt att lämna campus och känna att vi har ett lite mer långvarigt boende.
Jag ska dock hjälpa Erica att flytta uppe i Stockholm i början av juli, så vår flytt blir några dagar efter det. Men vi har hela juli på oss, så det går nog bra :) Skönt att slippa stressa med denna flytten också. Annars har det alltid varit ett himla flängande för jag bytt städer att bo i och ofta har det varit ut ena dagen och inflytt dagen efter, vilket resulterar i att man måste förvara alla prylar någonstans över en natt.. Nu har jag och Björn ännu mer prylar med ju, alla möbler vi köpt ihop osv.. och vi hade redan mycket grejer var innan vi flyttade ihop.

Nähä, nu får jag väl skriva lite mer på tentan. Sen göra mej i ordning, vi ska storhandla idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!